1. אזן את הכנפיים עם הגה הכיוון RUDDER (שימוש בפדל ימני) ובאותו הזמן נטרל את המאזנות והכנפים (ELEVATOR AND THE AILERONS) . הגה הכיוון הוא האמצעי היעיל ביותר לשליטה במצב של הזדקרות (STALL) מצב זה נראה פחות מפחיד כאשר הכנפיים מאוזנות. 
  2. דחוף את האף בעדינות מעט אל מתחת לאופק. ייתכן שיידרש לחץ על ההגאים, תלוי בנטייה של המטוס ובמצב המקזז. תהיה הבוס של המטוס, קבע את תוצאה הסופית של מצב המטוס.

מה קורה עם "P Factor"?

הוגש ל- AOPA זכויות יוצרים 2019 מאת קרל דבורמן   CarlDworman@gmail.com

דרושה הרשאה בכתב בכדי להעתיק או לצטט קטעים מהמאמר "P Factor" של AOPA. "אולי הגורם הוא "P Factor"?"  חלפו הימים הטובים שבהם אם משהו השתבש, ממש רע, שרק התחלת את לימודי הטיס, ועשית עבודה לא טובה עם המדריך שלך כשלמדת לשלוט במטוס שלך. מיידית וללא היסוס יכולת בקלות להאשים את ? ניחשתם נכון, "P Factor"!

אתרים מעניינים לטייסים:

PilotWorkshops Team

 ,צוות PilotWorkshops מספק הכשרה מקוונת לטייסים מאז 2005. במהלך השנים עשרות אלפי טייסים נהנו ממוצרי ההדרכה שלנו שממשיכים לקבל  הכרה לאומית והכרה מצד מנהיגי התעשייה.

מה הופך את אימוני הטיסות לשונות? פשוט – הניסיון של המדריכים שלנו.

אנו מגייסים מדריכי טיסה עטורי פרסים עם מגוון רחב של ידע בתחום התעופה הכללית, הצבאית, חברות התעופה והתעופה התאגידית. כולם בעלי קריירה ואהבה לטיס. ואהבה ללמד את מה שלמדו.